Jurnal din mansarda

joi, 29 octombrie 2009

IKEA!

Bună,
Vă spuneam că am fost de curând in București, și pentru că sunt în plin proces de amenajare a casei, un fost ”musai„ să merg la IKEA. Nu am fost nici prea incântată, nici foarte dezamăgită, au fost lucruri care mi-au plăcut( o parte le vedeți in poze), însă atitudinea personalului de acolo lasă mult de dorit, sunt nervoși, plictisiți și te tratează cu superioritate.
Mi-am gasit și covor, de lână, verde, care din păcate nu era pe stoc, mi-au spus că la sfârșitul lui octombrie îl vor primi, deci aștept....



Din materiale am facut fețe pentru perne decor, au ieșit minunate, am să le fac poze curând.
Din oglinzile cu ramă pregătesc o ”surpriză„, tot sooooooon!!!!
Și văzuțele........
O zi bună,Dana!
LATER EDIT: Am covor, s-au ținut de cuvânt, pe 30 octombrie l-au primit. Aștept să vină fratele meu la Oradea să mi-l aducă.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu