Jurnal din mansarda

miercuri, 13 ianuarie 2010

Evenimente neprevăzute și neplăcute

Între Crăciun și Revelion ni s-a spart ceva sub cadă, fiind sărbătorile nu am găsit nici un instalator disponibil și așa s-a infiltrat apa până pe scări și pe jumătate din tavanul de la baia de jos. Am făcut reparațiile (de fapt Adi le-a făcut), insă pereții au mai fost uzi până acum 2 zile.Am avut niște emoții, am crezut că trebuie să spargem sub cadă, dar din fericire am scăpat.
Astăzi am avut un alt incident neplăcut, soțul meu a alimentat mașina cu benzină, in loc de motorină.
Și-a dat seama înainte să se ardă pompa de benzină, am lăsat mașina într-o parcare, am urcat repede într-un taxi, am lăsat copii la școli, eu la serviciu, iar el a mers la service și a luat o platformă cu care a mutat mașina. S-a rezolvat și acestă problemă, dar ne-a dat bugetul peste cap, ne-a costat toată afacerea 700 ron.
Sper că voi aveti un început de an mai bun....
O zi bună, Dana!

Un comentariu:

  1. o zi buna si tie si fara alte evenimente imprevizibile care sa iti bulverseze portofelul!

    RăspundețiȘtergere