Jurnal din mansarda

joi, 17 iunie 2010

Tunica si Campionatul Mondial de Fotbal.....






Probabil nu vedeti nici o legatura intre cele doua, dar eu am creat una....
Sunt microbista, iar acum ca a inceput Campionatul Mondial de Fotbal ma uit la unele meciuri (daca as avea timp m-as uita la toate), asa ca stau cu un ochi la meci, cu un ochi pe croseta si mai fac cateva randuri la tunica. 



 Nu ma pricep la scazut, am stricat de vreo 3 ori fetele, de aceea nici nu mi-au iesit simetrice..... Am sa crosetez ceva  pe margine si sper ca nu se va mai observa.

X.O.X.O. Dana

Un comentariu:

  1. Si mie imi place sa crosetez si sa tricotez la tele :) Precis o sa fie faina, in poza nu se vede asimetrica. Spor la treaba si sa castige campioantul cine vrei tu!!!
    Merci pentru comentariu :), sa ai si tu o vacanta faina!

    RăspundețiȘtergere