Jurnal din mansarda

joi, 30 iunie 2011

Grădina şi flori în iunie

Bună,
Din partea mea slabă mişcare pe blog  în ultimul timp.  Am avut câteva zile de concediu în care am zis că am să întorc casa şi grădina şi am să  croşetez,dar cum socoteala din târg nu se prea potriveşte cu cea de acasă am revenit la serviciu doar cu jumătate din planuri rezolvate.  În cele 5 zile de concediu am prins  2 zile de sărbătoare, 3 zile a plouat şi a fost frig......
Am reuşit să-mi scot grădina la liman, dar lupta cu buruienile a fost crâncenă.........















Şi câteva flori de câmp



O vară frumoasă.xoxo Dana

 

3 comentarii:

  1. foarte frumos! cu concediile scurte mereu se intampla asa, iti propui sa le faci pe toate si te trezesti ca n-ai facut mai nimic din ce ti-ai propus. nu-i bai, mai este timp.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai o gradina superba care cred ca te relaxeaza de cate ori stai in ea sau o admiri.Chiar daca nu ai facut mare lucru in concediu cred ca te-ai relaxat si odihnit.Cred ca si la tine, ca si la mine, crosetatul poate sa mai astepte pana vine toamna.Acum vara avem alte activitati...

    RăspundețiȘtergere
  3. hello


    what a lovely place.I like it very match


    hugs Conny

    RăspundețiȘtergere