Jurnal din mansarda

duminică, 3 februarie 2013

Meniul săptămânii 4 - 10 februarie 2013

Mă bucur tare mult că m-am organizat, fac acest meniu săptămânal şi particip la link-party:
- nu mă mai întreb în fiecare zi ce o să gătesc
- mă inspir şi încerc reţete noi de la celelalte fete care  au  acest meniu săptămânal, şi chiar am găsit nişte reţete ffff bune,
-  am un meniu mai diversificat, de multe ori vedeam că făceam acelaşi fel de mâncare destul de des
- nu mai pierd timpul cu cumpărăturile în timpul săptămânii
 - mă incadrez în bugetul alocat acestor cumpărături

Meniul săptămânii 4-10 februarie 2013

Dimineaţa

Sandvişuri, fructe, omletă, lapte sau sana cu cereale, fructe cu musli

Luni

Gulaş de porc cu găluşte de făină
Chifteluţe cu piure şi murături

Marţi

Supă cremă de linte
Pui mediteranean cu mămăliguţă
Muffins cu Nutella

Miercuri

Supă cremă de linte
Orez cu ciuperci şi salată

Joi
Supă cremă de ciuperci cu crutoane
Cuş cuş cu piept de pui la grătar şi salată de sfeclă

Vineri

Supă cremă de ciuperci cu crutoane
Humus

Sâmbăta/Duminică

Ouă umplute
Ciorbă de pui a la grec
Tochitură cu mămăligă, brânză şi ou
Plachie de peşte
Tiramisu

Mulţumesc pentru vizită, Dana.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu