Jurnal din mansarda

luni, 10 iunie 2013

Sălbatic versus domestic

         Am pus mâna  pe un aparat de fotografiat muuuuult mai profi si mai bun decât al meu, am urmărit soarele vreo două săptămâni, m-am tot gândit la florile pe care vreau să vi le arăt: cele de pe câmp sau cele din grădină , ......iar acum urmează în premieră o şedinţă foto a unor "modele" de excepţie.
            Eu nu am putut desemna nici o câştigătoare, toate sunt la fel de  frumoase, delicate, fotogenice, cu stil, graţioase în bătaia vântului, o încântare pentru ochii şi sufletul nostru. Voi aveţi vreo preferată?
         Ştie cineva să-mi spună cum se numeşte floarea mov din prima fotografie? Eu ştiu că e perenă, înfloreşte în lunile mai-iunie şi se inmulţeşte repede.  Până de curând  eram invidioasă pe cei care o aveau în grădină , dar acum am şi eu câteva fire care  sper să se prindă,.
               
            


















Eu şi Andrada vă mulţumim tuturor  pentru urările  frumoase legate de postarea anterioară.
Mulţumesc pentru vizită, Dana.




3 comentarii:

  1. Toate florile sunt foarte frumoase!
    Bine ai revenit pe blog!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai, Dana ce frumuseti ai tu acolo! Nici eu nu pot alege...toate sunt frumoase.
    Bine ai revenit! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc pentru primire. Adriana, Iuliana aveti mare dreptate toate sunt frumoase.

    RăspundețiȘtergere