Jurnal din mansarda

marți, 6 ianuarie 2015

Bine v-am regăsit în 2015!

În primul rând: La mulţi ani!!!! 2015 să vă aducă sănătate şi  numai lucruri bune, să vi se  împlinească planurile şi dorinţele aşa cum le-aţi schiţat şi  cum le-aţi visat, să aveţi linişte şi pace în casă şi în suflet.
Nu ştiu cum se face, dar  am reuşit să ratez începutul de an şi în 2015, am în draft o parte din postările despre jurnal şi lucruri care îmi plac sau mai bine zis mi-au plăcut pe care nu am reuşit să le finalizez şi să le public din lipsă de timp. Am avut musafiri şi primele 5 zile din an au fost pe repede înainte: 
 - pe 1 ianuarie când  ne-am trezit după petrecerea de revelion am stat la masă cu tot familionul cu mama, sora-mea si ai ei, verisoara-mea din Germania şi ai ei, o familie de prieteni, am mâncat  peşte şi pastramă la grătar făcute la -15 grade, dar care au fost delicioase şi l-am sărbătorit pe soţul verişoarei mele care este născut de Sf. Vasile
- pe 2 ianuarie am fost la Băile Felix unde a fost si rău şi bine: rău pentru că a fost foarte aglomerat, (parcă eram sardele în cutia de conserve) şi afară foarte frig(bazinul era deschis si când ieşeam....), iar bine ...nu cred că are rost să vă spun cum e să stai în apă caldăăăăăă la - nu ştiu câte grade  şi să ningă uşor 
- pe 3 ianuarie a fost zi de masaj  pentru toată lumea.... mă rog pentru  noi adulţii
- pe 4 ianuarie plimbare prin oraş şi shopping cu 'nemţii' 
- pe 5 ianuarie început de şcoală pentru copii, serviciu  şi bagaje pentru cei care au plecat la casele lor.

În 2014 dintre planurile pe care le-am pus pe hărtie am realizat cam jumătate majoritatea legate de casă şi grădină. Ceea ce m-a nemulţumit este că la capitolul excursii, plimbări am stat destul de prost, adică am fost în concediu la mare şi câteva zile în Germania, dar ieşiri în weekend sau plimbări în împrejurimi cu familia nu prea am făcut, deci aici ar trebui să mai lucrăm.

În 2015 aş vrea:
- să  ies mai mult cu familia în parcuri, în excursii scurte în munţii Apuseni(sunt atât de aproape de noi) sau în alte părţi, să ies în fiecare zi cu câinele pe lângă casă
- să acord mai multă atenţie sănătăţii
- să-mi duc planurile de economisire până la capăt, aici anul trecut am un mare FAIL
-să continuăm cu reamenajările într-un ritm care să nu ne mai dea bugetul peste cap pentru jumătate de an sau mai mult
- să mă ţin de meniul săptămânal şi de programul zilnic de curăţenie doar 30 minute/zi
- să-mi cos ia
- să croşetez o pătură - săptămânal 1 granny square
- să croşetez mult şi să încerc să tricotez ceva, noţiunile de bază le am, andrele şi fire la fel, inspiraţie la un click distanţă
- să mă apuc şi să vă  împărtăşesc un proiect secret
- să merg la culcare devreme
- să scriu pe blog de 4-5 ori pe săptămînă
Mai sunt câteva, mai sunt şi dorinţe pe care le-am scris pe hârtie sper că la sfârşitul fiecărei luni să pot bifa ceva.

Vă mulţumesc pentru vizită, Dana!

4 comentarii:

  1. Toate dorintele sa ti se indeplineasca si anul 2015 sa fie cum ti-l doresti!

    RăspundețiȘtergere
  2. :* sa ti se indeplineasca dorintele! Si eu vreau sa fac o patura, si eu m-am apucat de tricotat, dar parca abia dibuisem putin la croset:)), doar ca punct lenes (cum s-o chema cel cu toate ochiurile pe dos) mi se pare cel mi fain model:). M-am apucat si eu de meniu...si de programul de economisit:)

    RăspundețiȘtergere