Jurnal din mansarda

vineri, 27 februarie 2015

Jurnal de femeie simplă

                                                  (*) Jurnalul meu din mansarda nr.6 


 Pentru astăzi (data/ora)...  Vineri, 27.02.2015

Afară ... dimineață a fost vreme mohorâtă, care te trăgea la somn, după 12 a ieșit soarele

Mă gândesc ... că am rămas datoare cu rețeta de cartofi din biscuiți și ar trebui să o scriu

Învăţ... lucruri noi la serviciu 
    
Sunt recunoscătoare pentru .... oamenii frumoși pe care i-am cunoscut virtual

Din bucătărie ...   mâncarică de fasole păstăi pentru noi, cartofi prăjiți cu ouă ochiuri și cârnăciori pentru copii

Ce mi-ar plăcea să port ... o fustă croșetată în genul ăsta
Pinterest
Citesc ... nici vorbă,nu mi-am făcut deloc timp pentru așa ceva 


Ceea ce aştept (sper) ... să vină mai repede primăvara, dar după prognoza meteo  cred că sunt slabe speranțe

Ce mai meşteresc ...  nimic, săptămâna asta nici nu am pus mâna pe croșetă


Ascult ... o melodie dată foarte des pe toate posturile de radio, dar care încă îmi place : Magic - Rude

În casă ... am să fac azi curățenie  pentru că am ajutoare care au nevoie de bani pentru ieșirile din weekend :)))))

Unul dintre lucrurile mele preferate ... începutul unei relații, când totul e roz, când simți fluturași în stomac, când aștepți să vezi dacă te caută, iar când o face și îți dă intâlnire șimți că plutești de fericire. Eheeeee prin copii trăiești a doua tinerețe:)))).

Azi: o zi încărcată la serviciu, programul cu care lucrăm a suferit niște modificări care ne-au ținut pe loc 3 săptămâni, iar azi a trebuit să închidem luna, deci vă închipuiți cum a fost....

Săptămâncare a trecut: plină: a început cu emoții când colegul meu de birou (eu si colega mea il vedem ca  pe copilul nostru) a devenit tătic, miercuri am fost la film cu o prietenă la Fifty shades of Grey, joi am fost la coafor să mă  vopsesc și să mă tund, iar acasă, ca acasă: mâncare, spălat, călcat....

Unele planuri pentru sfârşitul săptămânii: fără deocamdată, cred că duminică vom merge la vecini să facem un pește la grătar

Săptămâna viitoare: mult mai plină decât asta: marți ziua Andradei, miercuri ziua mea, vineri petrecere de 8 Martie la serviciu și serbare la Claudiu pentru Ziua Mamei, în weekend o  petrecere mică în familie

Aici este o imagine pe care m-am gândit să o împărtășesc: 
Pinterest
Mulțumesc pentru vizită, Dana.

16 comentarii:

  1. Ce de sarbatori aveti voi saptamana viitoare! :)
    La multi ani tie si Andradei, sa fiti sanatoase si fericite!
    La coafor trebuie sa ajung si eu...sper saptamana viitoare. Asa s-ar cuveni pentru o doamna, nu? :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Iuliana pentru urari! Neaparat sa ajungi la coafor! O primavara frumoasa!

      Ștergere
  2. Sa ai parte de o saptamana magnifica! Sunt convinsa ca, cu atatea aniversari, va fi si munca dar si nespusa bucurie!
    la multi ani anticipat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Loredana! O primavara cu soare sa aveti!

      Ștergere
  3. O primavara cu cantec si mult soare!

    RăspundețiȘtergere
  4. O primavara frumoasa si plina de inspiratie, Dana! Si cat mai multe momente frumoase in familie sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
  5. O primavara frumoasa si multa veselie sa fie in jurul tau...

    "Șiruri negre de cocoare
    , Ploi călduțe și ușoare,
    Fir de ghiocel plăpând,
    Cântec îngânat în gând,
    Sărbătoare…
    Zumzet viu prin zarzări.
    Oare Cântă florile la soare?
    Că pe crengi de floare pline
    Nu știi: flori sunt, ori albine?
    Pentru cine?…
    Pentru tine, primăvară,
    Care-aduci belșug în țară,
    Care vii,
    Peste câmpii,
    Cu bănuți de păpădii
    Și cu cântec de copii!"

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O primavara frumoasa si tie! Ce draguta esti Ghemulet!

      Ștergere
  6. O primavara binecuvantata, Dana!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. chiar este superba fusta si poate...cine stie? ar fi frumoasa!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Adică fix astăzi este ziua TA. La mulţi ani plini de bucurie, sănătate şi fericire, Dana! La mulţi ani şi Andradei, să fiţi cu toţii fericiţi şi să vă bucuraţi de cele două suflete minune, ale voastre.
    Voiam să îţi spun că este superbă fusta şi tot outfit-ul din poză, dar pe lângă ziua ta totukl păleşte!
    Multă, multă fericire şi o zi absolut specială să ai astăzi! Trimit un buchet de ghiocei virtuali, cu îmbrăţişări şi drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Mihaela, te imbratisez cu drag! Am primit ghioceii sunt foarte frumosi :))))).

      Ștergere