Jurnal din mansarda

luni, 22 iunie 2015

Bucuriile săptămânii

A mai trecut o săptămână de vară, dar cu  cu temperaturi de primăvară, cu ploi binevenite și răcoare care m-a obligat să-mi pun șosete în picioare.

Cum spuneau Iuliana și Anca unele bucurii nu se pot fotografia le simțim și le trăim, dar putem scrie câte ceva despre  ele:
  • vineri spre sâmbătă m-am trezit pe la ora 2 noaptea pentru că era  lumină în cameră, m-am uitat pe geam să văd luna plină , dar am rămas uimită cînd sus pe cerul senin am văzut Carul mare. Era atât de aproape și stelele străluceau foarte tare am avut impresia că e la o aruncătură de băț
  • duminică a fost solstițiul de vară, cea mai lungă zi din an, nu v-ar plăcea ca toate celelalte 364 de zile să fie la fel? Mie, categoric da!  
  • am intrat în concediu câteva zile, voi avea câteva activități, sper să am timp să vă spun despre ele
  • am uitat ce era mai important: 'A venit vacantaaaaaaaaaa!'
1. Primele cireșe din cireșul nostru, cele mai bune cireșe mâncate vreodată
Jurnal din mansardă

2.Flori de la mine din grădină. Anul trecut crinii au fost mâncați de capre, anul ăsta au fost tăiați cu cositoarea.....

Jurnal din mansardă


Jurnal din mansardă

.




3.Buchete de sănătate. Când am citit postarea Ghemulețului mi-am dat seama că și eu pot aduna de pe câmp plante medicinale, așa că astăzi de dimineață nu am mai fost la alergat, am fost la cules de....sunătoare. Deocamdată eu le-am agățat pe terasă, aici e umbră tot timpul.





4.Ceva croșetat în joacă
Jurnal din mansardă

Jurnal din mansardă

Jurnal din mansardă

Jurnal din mansardă
5. Mâța care cred că s-a bucurat de prezența mea acasă....s-a ținut după mine la fiecare pas
Jurnal din mansardă
Ideea este preluată de la Ana.
Mulțumesc pentru vizită, Dana.

9 comentarii:

  1. Vai ce frumuseti! Napronul sau perdeluta roz sunt super, ce mi-ar placea si mie sa-mi fac o perdeluta asemanatoare;), dau vina pe faptul ca n-am inca geamul frumos si romantic la care s-o pun:). Si mandalele ti-au iesit super, asa cum stii sa faci repede si frumos frumos. O saptamana minunata, ciresele sunt de la tine din gradina?

    RăspundețiȘtergere
  2. Da Ancuta sunt primele cirese din ciresul nostru. Dacă ai stii ce repede se fac toate. O saptamana frumoasa si tie.

    RăspundețiȘtergere
  3. sigur ca sunt cele mai bune cirese, ale noastre...gata...au trecut! :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noi stam intre dealuri si este diferenta de temperatura cam de 3-4 grade fata de Oradea, cred ca d-aia se coc mai tarziu. O saptamana usoara Coco!

      Ștergere
  4. superba culoare crinului! cat despre sunatoare... imi place foarte mult cum ai legat-o!!! super decorativ!!!
    cu drag, Ioana

    RăspundețiȘtergere
  5. Da si mie imi plac tare mult crinii, doar ca un facut ca nu ma pot bucura de ei in gradina :). Multumesc Ioana, e asa emotionant cand primesc un astfel un astfel de compliment de la tine. Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  6. ce frumoase croseteli!!!! cea roz... ai vreun video la ea> mi-ar placea sa am modelul,desi nu cred ca-s in stare sa-l lucrez
    Saptamana usoara sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  7. Esti o mare harnicuta, Dana! Cum ar putea fi primele cirese din pomul vostru, altfel decat cele mai bune mancate vreodata :)?
    Daca ai sti de cand tot vreau si eu sa culeg plante medicinale? Va trimit un gand bun si cald, alaturi de imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
  8. Esti bine? Sper ca ai doar o vara ocupata, dar esti in regula. Te pup!

    RăspundețiȘtergere