Jurnal din mansarda

vineri, 1 ianuarie 2016

Bucurie în 2016

Un An Nou cu bucurie! Este una din urările pe care le folosim și le auzim frecvent, este urarea care conține pentru mine cuvântul anului 2016. Da, anul acesta pe lângă sănătate  ceea ce îmi doresc cel mai mult este: bu-cu-ri-e și de aceea îmi propun:

- să fac lucruri care îmi plac: să petrec cât mai mult timp cu ai mei, să croșetez, sa tricotez,  să mă plimb, să citesc, să mă întâlnesc cu prietenii, sa calatoresc, să râd cât mai mult, să mă bucur de soare.
- să dăruiesc mai mult: dragoste, timp, înțelegere, chiar și bani
- să îmi simplific cât mai mult viața
- să nu mă mai plâng, să găsesc ceea ce e bun în orice lucru care mi se întâmplă
- să mă organizez, să-mi stabilesc prioritățile și să obțin rezultate
- să găsesc liniștea de care am nevoie, să fiu mai aproape de Dumnezeu.

Anul acesta imi doresc sa-l dedic cat mai mult lucrului de mana aici pe blog, imi doresc ca la sfarsitul lui sa am 12 mozaicuri pline cu lucruri frumoase, colorate, lucrate de mine si sa am cutiile cu fire, margele, nasturi, materiale goale.

Voi incerca sa postez mai mult aici pe blog, de aceea luna ianuarie am sa o incep in forta cu postari in fiecare zi. In lunile noiembrie si decembrie ale lui 2015 am crosetat multe decoratiuni pe care nu am apucat sa vi le arat cu toate ca va promisesem. Am crosetat casute de turta dulce, omuleti de turta dulce, globuri cusute cu motive scandinave, stelute si multi fulgi.

  Fulgii de zapada au fost cei care m-au incantat cel mai mult: se fac foarte usor, nu ai nevoie de mult timp si nici de mult material, iar rezultatul este spectaculos la unii dintre ei. Eu am facut vreo 15 modele, tot cautand  am descoperit ca sunt sute, de aceea luna ianuarie este dedicata fulgilor. Am sa va dau tutorialul sau schema dupa care am lucrat eu, am sa va arat fulgul facut de mine, iar daca aveti nevoie de explicatii am sa le traduc si am sa fac si niste tutoriale pentru voi.

Primul fulg de nea  din 2016, fulgul suprem, care mie imi place mult, mult de tot este acesta:







dupa acest tutorial.

Va doresc ca  anul 2016 sa va aduca sanatate, liniste, dorinte implinite, clipe memorabile si numai bucurii!

Multumesc pentru vizita, Dana.

5 comentarii:

  1. La mulți ani și bine ai revenit! Știam eu ca în lipsa asta "coceai" ceva. Niște fulgi de zăpadă. Deși fulgii de zăpadă numai copți nu sunt ☺.
    Numai bine îți doresc și abia aștept sa vad toate "copturile"

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La multi ani Ina! Sper sa ajung la final de ianuarie cu 31 de copturi.

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
  2. Bucurie sa ai Danuta! La multi ani! Ce fain ca o sa postezi, tot ce faci tu e altfel, are asa...o prospetime:* Imbratisari:*

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani Ancuta!!! Bucurie si tie iti doresc! Multumesc pentru cuvintele frumoase.

    RăspundețiȘtergere