Jurnal din mansarda

miercuri, 17 februarie 2010

Sushi.....

Bună!
Când ne-am mutat la curte copii au fost cei mai fericiți, în primul rând pentru că au voie să aibă animale și apoi pentru că au unde să se joace. Unul a vrut pisică, unul căine, așa că ne-am conformat. Nu știu cum se face, dar de pisici nu avem noroc, pâna acum am avut 6.
Prima a fost Juny,era tărcată cu gri și portocaliu, era ffff iubitoare și blândă. A stat la noi o lună, apoi a dispărut. Au urmat Leslie(ca și Juny) și Musli(tigrișor gri), 2 luni ne-am bucurat de ele, au dispărut și ele. Andrada și Adi au fost la un pet shop să ia mâncare pentru Nikey(cățelușa noastă) și s-au întors cu Sushi și Thomas. Din păcate Thomas a fost călcat de o mașină. De la țară copii l-au adus pe Sonix. După o zi a dispărut.
Sushi a fost cea mai longevivă pisică a nostră, a rezistat din mai până acum o săptămână, după care a   și ea dispărut fără urmă. Am fost și încă suntem f supărați și triști, ne atașasem mult de ea, parcă era un membru al familiei. Odată cu ea au mai dispărut și alte două pisici ale vecinilor. Ce coincidență stranie!!!!!


SUSHI!!!

O zi bună, Dana!

3 comentarii: