Jurnal din mansarda

marți, 16 noiembrie 2010

Concurs!

Bună ziua, tuturor! Ce mai faceți? Se vede că am  început serviciul nu-i așa? Postez din joi în Paști........
Csilla nu mai organizează Jocul de Crăciun  anul acesta pentru că s-au înscris puțini doritori , dar pentru că  eu incepusem să pregătesc cadoul, m-am gândit să-l dăruiesc și am să organizez un mic concurs.
O parte din cadou cuprinde un set de 6 cizmulițe ca cele din poze.
Întrebarea este: Pentru ce sunt aceste cizmulițe? 
Vă dau un indiciu: masa de Crăciun.
Primul/a care va găsi răspunsul și va posta un comment va primi cadoul care mai cuprinde 2 surprize pe care le voi dezvălui când voi afla câștigătorul.  



 



Succes!
x.o.x.o. Dana


Later edit: Dacă nu ghicește nimeni, ceea ce nu cred, va fi o tragere la sorți, așa că vă invit să comentați. Termen vineri 19.11.2010, ora 20.00.

3 comentarii:

  1. Buna! Eu cred ca cizmulitele sunt pentru pus tacamurile in ele. :P

    RăspundețiȘtergere
  2. eu cred ca sunt pentru a pune servetul in ele.

    RăspundețiȘtergere
  3. eu as pune numele invitatilor in ele cu o mica surpriza,dar adevarul e ca habar n-am pentru ce sunt :)

    RăspundețiȘtergere