Jurnal din mansarda

marți, 2 noiembrie 2010

O zi plină!

Chiar dacă  eu sunt în concediu şi Claudiu în vacanţă, am acelaşi program, adică trezirea la ora 6, pentru că ceilalţi membrii ai familiei merg la serviciu, respectiv la şcoală. Oricum dimineaţă nu am regretat că nu am mai lenevit puţin in pat pentru că.... am prins un răsărit care m-a lăsat fără cuvinte.



Am profitat de vremea bună  şi am dat o raită prin grădină să văd dacă a scăpat ceva in urma îngheţului din nopţile trecute şi am dat peste o surpriză:



Mi-am răsfăţat familia cu bunătăţi....






Am terminat ghirlanda de Crăciun şi am mai scos 'de la naftalină' ceva început cu mult timp în urmă.







x.o.x.o Dana




2 comentarii:

  1. Ce zi frumoasa ai avut si ai facut!Merita sa te trezesti asa devreme !Spor si la pregatirile de Craciun, inceputul este frumos!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulţumesc mult Ela pentru urări şi pentru vizită.

    RăspundețiȘtergere