Jurnal din mansarda

miercuri, 9 februarie 2011

Cabana Moților Mărișel

Săptămâna trecută am avut câteva zile de concediu, copii  vacanță, din păcate nu am putut ajunge la ski, dar am evadat într-un loc minunat Cabana Moților Mărișel. Eu nu am prea multe poze, dar dacă intrați pe site-ul lor veți vedea o zonă superbă cu priveliști incântătoare.
Gazdele sunt f primitoare, cabana curată cu toate facilitățile, iar pentru  mâncare  mă opresc acum la  două cuvinte: tradițională și naturală (și acum salivez când mă gândesc la clătitele cu gem de afine....).


Când am plecat spre casă am făcut un ocol  pe  la Răchițele să vedem Cascada Vălul Miresei, un loc unde trebuie să ajungeți măcar o dată.

Dacă doriți să fiți înconjurați de ospitalitate, bun simț, bun gust vă recomand aceste locuri cu mare drag.
O zi bună, Dana!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu