Jurnal din mansarda

duminică, 9 decembrie 2012

Meniul saptamanii 10-18 decembrie 2012

Vineri dupa amiaza m-am gandit, m-am rasucit, m-am inspirat si am conceput meniul saptamanii 10-18 decembrie 2012, am fost la cumparaturi unde am cheltuit 250 lei pe ceea ce vedeti in poza.


 Meniul planificat
Micul dejun va consta de obicei in sandvisuri pentru copii si sotul meu : cu unt, sunca de Praga, salata, rosii Cherry, cascaval sau piept de pui la gratar, salata, fasiute ardei gras, cascaval  sau corn cu hot dog (stiu ca nu sunt cele mai sanatoase alegeri insa in vacanta si weekend nu mancam mezeluri ), un fruct si un dulce (ceva facut in casa de obicei ). Eu imi pregatesc o caserola cu ceea ce am avut seara.

                                            Pranz                                                                                             
Luni            Ciorba de porc acrita cu bors                                              
                   Mancare de mazare cu piept de pui

Marti           Supa crema de linte                                                            
                   Mancare de mazare cu piept de pui                                      

Miercuri      Supa de linte                                                                        
                   Mancare de cartofi cu salata                                                 

Joi           Supa crema de legume cu crutoane                                      
                Piept de pui la gratar cu legume mexicane

Vineri         Supa crema de legume cu crutoane                                              
                  Salata orientala                                                                       

                                            Cina

Luni             Cartofi frantuzesti

Marti          Sandvisuri calde cu ton
                   Strudel cu mere

Miercuri      Pene a la arabiata
                   Dovleac copt

Joi              Mamaliga cu branza si smantana

Vineri        Pizza cu porumb si sunca
                 Clatite cu gem si nutella

Sambata       Gordon Bleu si ficatei cu piure si muraturi    
                    Salata de vinete
                    Salata de ardei copti
                    Prajitura cu crema de ness

Dumnica       Gulas de porc
                     Peste la cuptor cu legume

Sambata si duminica mancam normal 3 mese pe zi, dar am trecut doar felurile pricipale ptr ca nu stim  care va fi programul atunci.
Chiar daca copii mei sunt mari si mananca fructe fara probleme din cand in cand imi place sa-i incant cu ceva nou si o sursa de inspiratie pentru mine este Pinterest.
  
Multumesc pentru vizita, Dana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu