Jurnal din mansarda

miercuri, 5 decembrie 2012

Ooops! I did it again! Iar nu m-am tinut de cuvant: adica sa postez zilnic cateva idei, sau ceva interesant ( pentru mine de obicei). E adevarat ca timpul e dusmanul nostru, al tuturor, dar la mine e vorba si de alti factori, pricipalul fiind organizarea. Daca la serviciu imi fac  la inceputul zilei un plan de care trebuie sa ma tin  in special din cauza termenelor  si  reusesc sa rezolv aproape totul(in conditiile in care lucrez si cu publicul), acasa e cu totul alta poveste.  Am inceput sa-mi fac tot felul de  "to do list-uri",  majoritatea nerealizabile pentru ca notam atatea lucruri pe care trebuia sa le fac intr-o dupa amiaza, incat nici macar daca mai aveam alte doua femei  pe langa mine nu aveam nicio sansa de reusita. Pentru ca cel mai mult timp il pierd in bucatarie cu gatitul,  am sa preiau o idee a multor blogarite si anume:  meniul saptamanal pe care il voi testa in perioada 10-18 decembrie. 
Pe langa acest meniu am sa-mi fac si o lista realista  cu ce as vrea sa rezolv intr-o saptamana, iar la sfarsitul ei am sa fac bilantul.   
La noapte vine Mos Nicolae asa ca pe llista de azi a fost agatarea ciorapeilor.

O seara magica plina de daruri va doresc, Dana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu