Jurnal din mansarda

vineri, 21 iunie 2013

Aventuri în excursii

Bună tuturor!

Aseară Claudiu s-a întors din ultima excursie făcută cu doamna învățătoare, după spusele și plânsetele copiilor cea mai frumoasă din cei patru ani.

Într-o postare anterioară spuneam că am să vă povestesc despre excursiile băiatului meu, iar acum e momentul dezvăluirilor....:).

Clasa I excursie de două zile la Moneasa. Eu speriată și disperată că pleacă singur , el fericit și fără nici o grijă din același motiv. Vremea a fost cam ca acum, adică caniculară. Nu am vrut să-l încarc cu multe, i-am dat pe el un tricou și pantaloni scurți, iar în bagaje pe lângă lenjerie i-am pus un alt set: tricou și pantaloni pentru a doua zi, insistând să nu uite să se schimbe. Când a coborât din autocar și l-am văzut îmbrăcat conform indicațiilor mele am fost foarte mândră că am așa un băiat ascultător, dar acasă când l-am dus la baie am rămas perplex: avea pe el ambele tricouri și ambii pantaloni, tricoul de dedesubt fiind murdar de sus până jos de ceva roșu închis care mi-a produs instantaneu un atac de panică, de care am și scăpat la fel de repede când mi-a spus foarte liniștit că e doar supă de roșii. Concluzia: ‘Altă dată să nu mă mai pui să mă îmbrac cu două tricouri și 2 pantaloni că mi-a fost foaaaarte cald!!!!’

Clasa a II a excursie de 3 zile toamna în Maramureș.În bagaje i-am dat haine mai groase, mai multe, puse pe zile în pungi separate, chiloții și ciorapii într-o altă pungă. Mișcare greșită!!!! De ce? Aceea pungă nu a fost deschisă pe perioada excursiei. La baie iarăși surpriză: aceeași chiloți cu care plecase, partea cu elasticul era pe picior, vă închipuiți ce greu i-a îmbrăcat. Concluzia: ‘Data viitoare să-mi dai niște chiloți mai mari și mai mulți!’

Clasa a III a excursie de 4 zile la Brașov - Sinaia. La întoarcere când a coborât plângea de mama focului că și-a pierdut telefonul mobil. Eu și taică-su rămânem tablou, vorbisem cu el la telefon pe numărul lui cu 10 minute înainte. Urcăm în autocar și-l găsim bineînțeles sub scaunul pe care a stat. Surpriza de acasă: în bagajul de mână găsesc cutia în care a avut șnițelele degețele cu susan (preferatele lui și ale colegilor) cu trei dintre ele plimbate Oradea – Brașov – Sinaia - Brașov – Oradea. Hainele de data asta îmbrăcate ok.

Clasa a IV a excursie de 4 zile în Moldova la mănăstiri. Nu am găsit surprize în bagaje și nici pe el, mi-a povestit cu lux de amănunte despre toate mănăstirile, casele memoriale și locurile unde a fost, a cheltuit foarte puțini bani din câți i-am dat, deci.....băiatul meu a crescut.

A venit oficial vacanța, bucuria copiilor, dar și a mea mai mare decât a lor, acum vrem să profităm cât mai mult de ea, pentru că de la toamnă trecem în altă etapă a vieții Claudiu începe clasa a V a, iar Andrada clasa a XII-a.

Mulțumesc pentru vizită, Dana.

1. :) frumoasa evolutie!
    asa ne dam seama cum cresc pushtii.

2. Patania din clasa I este foarte tare!!! Ce inseamna cand parintele spune iar copilul asculta :))

3. :))))) Claudiu clar are stil! pai chilotii se poarta si altfel, petele dispar daca le tii pe dedesupt, plus ca nu va avea nevoie niciodata de bagaj de cala...

4. :))) numai o mama de baiat te poate intelege :))
    Asa pateam si eu cu al meu, se intorcea cu schimburile intacte si morfolit din cap pana-n picioare si-mi zicea ca a uitat sa se schimbe sau ca n-a avut timp :))

Vacanta frumoasa sa aveti, sa va incarcati bateriile pentru anul viitor.

5. :)))))))) am ras cu lacrimi alaturi de Bogdan!
    Super tare ai povestit!
    Vacanta minunata sa va bucurati de vara!!!!!!!

6. Daaaaa! Si eu tot asta zic: numai o mama de baiat te poate intelege!
    Astept cu mult interes sa ne povestesti cum e/a fost cu framantarile sentimentale!

Pentru ca esti "noreply", iti multumesc aici pentru incurajari!

7. Nu sunt mama de baiat ci de 2 fete!Dar m-am amuzat si mi-a placut cum ai povestit!!Sa-ti traiasca ambii copii,ai de ce te mandri!

8. Bune pataniile tale. De luat aminte...
    A mea cea mare a fost intr-o singura excursie fara noi, dar fara peripetii notabile.

9. Am ras de na singura....offf ce e pe capul parintilor. Eu sunt mama de 3 fete...de gradinita...Ti-a crescut baiatul mare, am ras cu lacrimi de primele doua clase.