Jurnal din mansarda

sâmbătă, 1 februarie 2014

Jurnalul unei femei simple



Jurnalul unei femei simple (1)

 Ideea jurnalului a fost preluată de la Corcoduşa.
 Pentru astăzi (data/ora)... 1 februarie 2014
Afară ... este soare, s-a topit aproape toata zăpada
Mă gândesc ... că de marţi intru în concediu şi vreau să organizez ceva cu copii pentru că şi ei sunt in vacanţă
Invăţ... sa nu mai amân lucrurile, să le fac la timpul lor
Sunt recunoscătoare pentru .... că  ai mei sunt sănătoşi
Din bucătărie ... miroase a sarmale, aşa e când vine mama pe la noi
Cu ce sunt imbrăcată ... colanţi negri, hanorac
Citesc ...Femeile vin de pe Venus, barbaţii de la băut  de Simona Tache si Mihai Radu  
Ceea ce aştept (sper) ...  sa-mi treaca răceala/gripa care mă ţine în pat de două zile
Ce mai meşteresc ...  o bluză pentru Andrada pe care am stricat-o de trei ori până acum, 'cine face şi desface, toată ziua are ce face'.....se potriveşte de minune pentru mine
Ascult ... am urechile înfundate de la răceala şi nu aud prea bine :))))
În casă ...e aşa liniste, copii işi fac lecţiile, soţul meu caută ceva pe net, pisicile dorm, parcă nu ar fi nimeni pe lângă mine
Unul dintre lucrurile mele preferate ...in weekend să-mi beau cafeaua cu biscuiţi, pe canapea, în pijama
Aici este o imagine pe care m-am gândit să o împărtășesc: 
 
@jurnal din mansardă
Vă mulţumesc pentru vizită, Dana.





2 comentarii:

  1. ce ghiocei frumosi!am pus si eu cativa bulbi in toamna, in ianuarie iesira vreo 2-3, dar acum au zapada de jumatate de metru deasupra :)

    RăspundețiȘtergere
  2. La noi s-a topit zăpada, e adevarat ca nu nici a fost asa multa ca in yona voastra.

    RăspundețiȘtergere