Jurnal din mansarda

luni, 16 martie 2015

Bucuriile săptămânii!

Bună, 
Ce mai faceți? Cum a trecut săptămâna pentru voi?
Eu am avut o săptămână destul de grea la serviciu,muuuuult de lucru si ore peste program din care cauză  am rămas cu niște restanțe acasă  pe care am încercat să le rezolv în weekend, dar nu am reușit decît parțial. Săptămâna asta vreau să încep să-mi programez curățenia și să fac niște ornamente pentru Paște.
Duminică am petrecut câteva ore minunate cu  mămica unei foste colege de-a Andradei. Am vorbit vreo 3 ore și ceva despre fete, despre bloguri, despre rețete cu o persoană pe care am văzut-o prima oară în viața mea, o doamnă cu suflet cald, cu multe idei, o mămică iubitoare și cloșcă la fel ca mine.

Acum să revenim la bucuriile săptămânii în imagini:


1. Pânza topită și gherghef.

Pânza topită o am de la sfârșitul lui februarie, dar nu am apucat să o fotografiez.E atât de fină și delicată că mi-e tare teamă să nu o stric și am emoții dacă am să pot coase pe ea. Acum că mi-am cumpărat gherghef , mai am de luat  ace și ațe,  în luna mai cu răbdare și curaj mă apuc de ie.
Jurnal din mansardă

Jurnal din mansardă
2.Săculeții de pânza făcuți de Ina

Pe cât sunt de utili(în ei își pun copii ciorapii și lenjeria), pe atât sunt de frumoși și coincidență se potrivesc de minune cu faianța din baia mea.
Jurnal din mansardă
3. Pisicile mele care nu vor încă să iasă din casă și toată ziua lenevesc pe lângă noi.

El este Carlos, băiatul meu.
Jurnal din mansardă
Sașa care îl iubește pe Claudiu cum rar am văzut să iubească o pisică și Jinx pe care l-am luat de pe stradă. A fost atât de  bolnăvicicios că a trebuit să-l internăm  în spital și să-l hrănim mult timp cu seringa, dar  acum e mascota casei, e plin de viață și jucăuș.

Jurnal din mansardă
4. Frigărui 'Nutellas"(așa le-au spus copii)  sâmbătă la micul dejun

Jurnal din mansardă



 5. Brăndușe plantate de vreo 4 ani, înflorite  prima dată.

Jurnal din mansardă

Jurnal din mansardă

Jurnal din mansardă

Ideea este preluată de la Ana.
Mulțumesc pentru vizită, Dana.

12 comentarii:

  1. Ce frumoase sunt brandusele !!!! si Carlos :). Spor la cusut ...daca esti din Bucuresti jurubite de ata cele mai ieftine sunt la merceria Steluta de langa Cocor..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ai venit irina Ina! Multumesc, am sa ajung in Bucuresti la sfarsitul lui aprilie.

      Ștergere
  2. Vai Carlos este suuuper! Imi plac foarte tare pisicii portocalii:) Si brandusele imi plac:). Si eu ma gandesc sa ma apuc de cusut ceva...parca ma mananca degetele. o saptamana insorita:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Carlos este persan si are o culoare portocalie foarte intensa. Si si eu abia astept sa cos, dar am mari emotii.
      Te pup.

      Ștergere
  3. Imi plac brandusele ,imi plac si saculetii care sunt tare draguti,despre pisici ce sa mai zic , stiu cum sunt ca am si eu un exemplar care leneveste in casa .

    RăspundețiȘtergere
  4. Asa este, fericite animale pisicile astea.

    RăspundețiȘtergere
  5. Oooo! Spor la cusut! Sa nu ai emotii. Vei vedea ca vei reusi si va fi neasteptat de usor... migalos, iti ia timp, dar nu este complicat. Daca vei coase cu ata rosie mai ales, nu uita sa faci proba daca ies culorile. Pacat sa muncesti atat si apoi sa se pateze panza. Daca vezi ca ies culorile din ata, lasa jurubita peste noapte in apa cu otet si sare si mai fa-i dupa aceea inca o data proba. Moulineurile de la Coats nu prea ies, dar poti sa stii? Ina este foarte draguta si sunt sigura ca iti va raspunde la intrebari daca vei avea pe parcurs. De abia astept sa vad primele cusaturi. :D
    Ce de pisici mumooooosi!
    Frumoase bucurii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Catrinel! Am mai vorbit cu Ina si mi-a dat multe sfaturi sunt sigura ca ma va ajuta, dar tot am emotii. Pupici!

      Ștergere
  6. ooo ce pisici frumosiiii! te urmaresc demult cu mult drag....pupici la pisici,Mirela

    RăspundețiȘtergere
  7. Deci primii pași pe drumul coaserii iei i-ai făcut ☺. Pofta vine mâncând/cosand, o sa vezi cat de tare o sa te prindă. O prietena a mea tocmai a terminat o ie, prima din viata ei, la care a lucrat un an de zile, nu pentru ca ar fi fost prea complicata ci pentru ca i se părea ca oricum nu o sa ii iasă prea grozava și nici nu o sa ii stea bine în ie. Ei, după ce s-a îmbrăcat cu ea și a văzut că-i vine turnata, de a doua zi s-a și apucat sa croiască o alta pentru sora ei. Și are un spor.... Și nici una din prietenele mele începătoare în ale iilor nu s-a oprit la prima ie, asta asa ca sa știi ce te așteaptă ☺
    M-am bucurat sa vad "inimosii" la ei acasă, chiar ca se asortează cu baia ta.
    Carlos, băiatul tău, pare a avea cod de bare? :)
    Frigăruile arata într-un mare fel dar și par a fi destul de "mancatoare" de timp.
    Brândușele ma fac ca nu le-am văzut... ca sa nu încep sa suspin după tara mea la care nu ajung atât de des și nici nu stau atât de mult pe cat mi-aș dori.
    Weekend plăcut îți doresc, draga Dana!

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc pentru incurajari, sfaturi si tutorial! Acum dupa ce mi-ai spus, abia astept sa ma apuc de ie. Si eu mi-am dat tot un an sa o fac.
    Copii s-au bucurat f tare de 'inimosi' si ce e mai important ii folosesc . Cutia pe care doarme mai nou si pe care nu pot sa o arunc din pacate are cod de bare. El sigur nu e de vanzare.
    Frigaruile se fac fooooarte usor. Am sa pun reteta curand.
    Multumesc pentru tot Ina! Weekend frumos si tie!


    RăspundețiȘtergere