Jurnal din mansarda

marți, 1 decembrie 2009

LA MULTI ANI,ROMANIA!!!!!!!!!!!!!

Buna,
Timp de 3 saptamani am fost bolnavi, dupa cum v-am spus in post-ul anterior primul a inceput Claudiu, apoi eu, sotul meu si iar am luat-o de la capat de credeam ca nu mai scapam de viroza asta pacatoasa.
Din cauza asta am fost si foarte deprimata, nu am mai lucrat nimic, nu m-am apucat de curatenia pentru Craciun, nu am facut planuri pentru sarbatori......
De sambata a inceput sa iasa soarele si pe strada noastra, adica am inceput sa ma simt mai bine si fizic si psihic si mi-am dat seama ca am ramas in urma cu multe.
In primul rand m-am apucat de cadoul pentru Craciun, daca lucrez tot asa am sa-l termin pana pe 8 decembrie, e musai! Cea care va primi cadoul meu e din Bucuresti, are un blog extraordinar si am descoperit cu mare placere si emotie ca sta la o strada de locul unde am locuit eu acolo.
Astazi am scos ornamentele si beculetele si am inceput sa impodobim casa, am sarbatorit ziua nationala prin munca.
La multi ani, Romania!!! La multi ani,tuturor romanilor!!!!
O zi buna,Dana!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu