Jurnal din mansarda

duminică, 27 decembrie 2009

X-MAS GAME!!!


Am primit la jocul de Crăciun din București de la Elisabeta(nu are blog), o gentuță frumoasă , pastelată și migălos lucrată.

Mulțumesc mult!




Eu am dăruit Irinei (http://www.dulcecasa.blogspot.com/) , tot în București, niște păsări croșetate, inimioare ornament și o eșarfă cravată , care i-au plăcut mult. Eșarfa a și purtat-o. Îți mulțumesc Irina că ai primit cadoul cu atăta drag.




Irina a dat și un link cu adresa blogului meu și am avut surpriza să văd că sunt persoane interesate de el.
Vă mulțumesc pentru vizită!


Am primit de la Csilla albumul (http://picasaweb.google.com/csilla1012/Xmasgame#) cu cadourile, foarte frumoase, cred că toate fetele s-au bucurat de aceste daruri.


Cu drag,Dana!




2 comentarii:

  1. la multi ani!
    iti doresc un an bun cu multe daruri frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult! Toate cele bune in 2010 si tie, multa sanatate si numai bucurii alaturi de familie!
    Cu drag,Dana

    RăspundețiȘtergere