Jurnal din mansarda

miercuri, 30 ianuarie 2013

Dar de blog ianuarie 2013

Da, v-am pregătit un dar de blog, care constă în ' împletitura colorată'  cum frumos i-a   spus Iuliana de fapt un fular  foarte colorat (asta era surpriza) şi un set de papiote pe care l-am cumpărat de la LIDL în ideea că e nevoie de aşa ceva în casă, dar s-a mai gândit cineva la acelaşi lucru adică soţul meu şi acum  am două la fel şi oricât aş coase sunt convinsă că nu aş avea nevoie de ambele seturi. Dacă vă face cu ochiul cred că ştiţi cum se procedează.... lăsaţi un comentariu până duminică 03.02.2013,  ora 24, iar luni după amiază cu ajutorul random-ului (sper să-mi dau seama până atunci cum se foloseşte) am să trag la sorţi. 
Îmi cer scuze pentru calitatea pozelor,  sunt făcute seara, iar blitz-ul de la aparatul meu de fotografiat s-a stricat,  dar sper că acest lucru să nu vă împiedice să participaţi.





Şi manechinul a fost pretenţios de aceea  nu m-a lăsat să fotografiez decât fularul pentru că nu-i stătea bine părul,  era îmbrăcată în trening, nu i-am spus de 'sedinţa foto'.......
  

Pentru că am reuşit să termin şi să postez acest cadou în ianuarie aşa cum mi-am propus îmi permit o mică pauză  de  ceai şi o brioşă cu portocale.

Vă mulţumesc pentru vizită,Dana.

16 comentarii:

  1. Ia te uită de ce era Dana aşa tăcută! Avea de terminat minunăţia colorată:) Imi place foarte mult cum a ieşit, cred că înveseleşte orice ţinută, că şi-aşa iarna cam avem tendinţa să ne îmbrăcăm mai mohorât.
    Papiote, mi-e şi ruşine să zic, eu n-am decât una albă şi una neagră :))
    Îţi doresc o zi frumoasă, Dana!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna,

    Sincer, si mie imi este rusine, ca nu am decat 2 sau 3 papiote de ata. Iar fularul este foarte frumos si se poate purta la orice.

    Gina Velicu

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma inscriu si eu la darul de blog :). Chiar e super haios fularul si e interesant si setul de papiote, vad ca sunt si in nuantele de auriu si argintiu. O zi faina iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Oooo...ce sa zic.. ma gadila varful degetelor si ma inscriu si eu! Zi faina iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place mult fularul tau, e vesel, dar cel mai mult imi place ca e facut de mana, asta-l face si mai pretios. eliza lica

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma inscriu si eu, nu neaparat pentru premiu cat pentru provocare.
    Spor la facut minunatii in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  7. Dana mie imi plac cadourile si de asta particip.
    Multumim:)

    RăspundețiȘtergere
  8. culori plini de viata, imi plac :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Deci fularul cel mumos vine la pachet cu utilele papiote! Bune toate! Ma inscriu!
    Irina

    RăspundețiȘtergere
  10. sa speram ca cei dim unrma vor fi cei dintai :). Cadoul e foarte frumos, facut cu suflet!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ma inscriu si eu la darul de blog :)
    Bafta tuturor!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna, eu am descoperit azi blogul tau si imi place, il voi rasfoi mai pe indelete.
    Ma inscriu si la darul de blog :)
    O seara faina!

    RăspundețiȘtergere
  13. e tare fain fularul:) ma inscriu la darul de blog...
    Multumim:)

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce dar de blog frumos si util! Imi place sa te citesc!
    Cristina U

    RăspundețiȘtergere
  15. frumos darul de blog imi place combinatia de culori!

    RăspundețiȘtergere
  16. Foarte vesel fularul şi frumoase culorile. Papiotele, utile. Deci mă înscriu şi eu la concurs, dacă mă primeşti.

    RăspundețiȘtergere