Jurnal din mansarda

duminică, 13 ianuarie 2013

Meniul săptămânii 14-20 ianuarie 2013

Luni

Ciorbă de perișoare
Mâncare de pui cu ciuperci, roșii, măsline a la Iulia
Griș cu lapte
Salată de vinete
Ardei copți

Marți

Supă de chimen
Spaghete bologneze
Mămăligă cu brânză și smântână

Miercuri

Supă de chimen
Salată orientală
Salată de crudități

Joi

Supă de roșii cu găluște
Pizza cu ton și ceapă/șuncă și porumb
Muffins din albușuri

Vineri

Supă de roșii cu orez
Cartofi la cuptor
Murături

Sâmbătă/Duminică

Ciorbă de văcuță
Clătite cu spanac și pui
Pește prăjit cu mămaligă și mujdei
Salată cu ton și porumb
Tiramisu

Mulțumesc pentru vizită, Dana

3 comentarii:

  1. Pofta buna!
    Am vazut in meniul tau ceva ce nu am mai pregatit de ceva vreme: clatite. Cred ca sunt foarte gustoase cele propuse de tine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Îmi cer scuze pentru raspunsurile date cu intarziere.
    Adriana clatitele cu spanac si pui le fac dupa reteta de la teokitchens http://www.teoskitchen.ro/2012/02/clatite-cu-spanac-si-pui.html

    dr Mag supa de chimen am facut si eu acum ptr a doua oara reteta de aici:
    http://casutalaurei.blogspot.ro/2009/11/supa-de-chimen_25.html#.UOcpjob0gSY

    RăspundețiȘtergere