Jurnal din mansarda

duminică, 6 ianuarie 2013

Meniu săptămâna 07-13 ianuarie 2013

Bună,
La mulți ani în 2013!!!!!
Nu am reușit să mă lipesc de calculator în perioada aceasta aglomerată(musafiri de departe, zile de naștere multe, mese festive cu familia) decât pentru câteva comentarii. Astăzi vreau să atașez și eu meniul meu la link - party creat de Irina și am să revin și cu alte gânduri și planuri zilele următoare.

Mic dejun
Lapte cu cereale, griș cu lapte, sandvișuri cu unt, brânză, miere si dulceață, zacuscă. Săptămâna aceasta pentru că sunt încă în vacanță copii am eliminat mezelurile.

Prânz
Luni            Ciorbă de pui acrită cu borș
                   Tocăniță de pui cu legume, ciuperci și mămăliguță

Marți         Supă cremă de legume cu crutoane
                  Tocăniță de pui cu legume, ciuperci și piure de cartofi

Miercuri     Supă cremă de legume cu crutoane
                  Fasole bătută

Joi             Ciorbă de fasole boabe
                 Piept de pui la gratar cu legume mexicane

Vineri        Ciorbă de fasole boabe
                 Mâncărică de cartofi cu murături

Sâmbătă    Ciorbă de perișoare
                 Gordon bleu, piure de brocoli și salată de varză roșie
                 Cremșnit cu ciocolată

Duminică   Ciorbă de perișoare
                Pește cu mujdei și mămăliguță
                Salată de vinete
                Ardei copt


Cina

Luni          Salată de crudități
                 Muffins cu stafide din albușuri

Marți        Orez cu lapte

Miercuri   Zacuscă de vinete
                Ștrudele cu mere

Joi            Sandvișuri calde cu ton și porumb

Vineri       Bruschete cu morcov
                Clătite cu gem

Mulțumesc pentru vizită, Dana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu